تصاویر نوزادان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی محرم ۱۴۵۵ | حسینیه ثارالله دزفول

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی محرم ۱۴۴۵ | حسینیه ثارالله دزفول
با اجرای تعزیه مسیح کربلا جمعه ۳۰ تیر۱۴۰۲ حسینیه ثارالله دزفول ساعت ۸:۳۰ صبح گزارش تصویری از نوزادان شرکت کننده در مراسم بخش اول

آخرین مطالب

9 پاسخ

  1. سلام‌وقت بخیر بابت مراسم بی نظیر خیلی ممنونم متاسفانه عکس نوزاد من توی این تصاویر نبود ممنون میشم اگه هنوز عکس هست وارد کنید

    1. سلام و عرض ادب، به دلیل بالا بود تعداد عکس ها و این که بسیاری از عکس های گرفته شده کیفیت مناسب را نداشتند. بسیاری از عکس ها را در وبسایت قرار نداده ایم. اگر خودتان از نوزادتان در مراسم عکسی گرفتید برای ما ارسال کنید تا در کنار دیگر عکسها قرار داده شود. می تواد از طریق پیام رسان ایتا عکس را برای ادمین کانال حسینیه ثارالله دزفول ارسال کنید.

    1. با سلام بقیه عکس ها کیفیت لازم را جهت انتشار ندارند، اگر خودتان از فرزندتان عکسی گرفته اید برایمان در پیام رسان ایتا ارسال کنید تا در کنار دیگر عکس ها قرار دهیم.

  2. سلام خسته نباشید ، مراسم شیرخوارگان خیلی خوب بود خدا خیرتون بده و قبول باشه.
    ببخشید از چه طریقی میتونیم به عکس های نوزادمون که در مراسم گرفتین دسترسی پیدا کنیم !؟؟ چون ظاهراً بخش های بعدی از عکس ها رو نمیذارید!!

    1. سلام و عرض ادب، عکس های موجود با امکان انتشار همین ها بودند، از این که عکس نوزاد شما در عکس ها موجود نیست عذرخواهی میکنیم. اگر خودتان از نوزادتان عکسی گرفتید برای ما ارسال کنید تا در کنار دیگر عکس ها قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *