مراسم گرامیداشت زنده یاد سردار حاج رحیم یوسف آبادی

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ثارالله دزفول؛ در شامگاه پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲ مراسم گرامیداشت پیشکسوت جهاد و ایثار زنده یاد سردار حاج رحیم یوسف آبادی با حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان های دزفول و اندیمشک، پیشکسوتان جهاد و ایثار و شهادت، همرزمان و دوستان، فرماندهان و کارکنان یگان های نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سرتیپ پاسدار دکتر محمد رئوفی نژاد با ذکر خصوصیات ویژه سردار یوسف آبادی یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند‌.
در ادامه مراسم با حضور همسر مکرمه زنده یاد یوسف آبادی از کتاب «سردار پهلوان» شرح زندگی و خاطرات سردار یوسف آبادی به قلم شیوای حجت الاسلام والمسلمین دکتر بهداروند رونمایی شد.
و از خانواده ایشان با تقدیم تمثال مبارکی تجلیل به عمل آمد.
و در پایان، دیگر سخنران این مراسم حضرت آیت الله دکتر احمد عابدی با بیان معنوی خود گرما بخش این محفل بودند.

فلیم زندگی نامه زنده یاد سردار حاج رحیم یوسف آبادی

آخرین مطالب

3 پاسخ

  1. باسلام وخسته نباشی حضور تمامی دست اندرکاران این برنامه ،دراین زمان که دشمن ازکوچکترین پتانسیل برای ضربه زدن به نظام مقدس استفاده می کندچه نیکوست که ماهم با وجود اینچنین افراد مخلص وایثارگر،درجهت رشد وبالندگی این نظام گام برداریم.خداوندتوفیقات شمارا افزون نماید.

  2. با تشکر از زحمات شما از اینکه باز هم افراد زیادی در جهت حفظ ارزش های دفاع مقدس مخلصانه‌ و صمیمانه فعالیت می‌کنند تا یاد و خاطره این عزیزان و فداکاری هایشان همیشه در جامعه زنده بماند بسیار خوشحال شدیم.

  3. سلام و عرض ادب
    روح سردار عزیز قرین رحمت و آرامش.
    خاطره سال ۷۶ در پادگان شهید باکری در خدمت سردار رشید اسلام سردار یوسف آبادی بودیم.
    ایشان در صبحگاه فرمودند هیچ کس حق شنا در رود خانه دز رو نداره شما امانت نزد من هستید سالم باید برگردید خانه.
    همیشه در یاد و خاطره من ماندگار هستید.
    سردار به یاد آن روزها
    سلام سردار.
    درود سردار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *