نخستین یادواره ۷۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول

نخستین یادواره ۷۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در شامگاه سه شنبه ۵ دی ماه در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد
 

بیانات سردار سرتیپ شاهوارپور در یادواره ۷۵ شهید انتظامی شهرستان دزفول:

ایجاد ناامنی اساسی ترین راهبرد دشمنان نظام است

به گزارش خبرنگار دزآفاق، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، شامگاه سه شنبه در اولین یادواره ۷۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول که با حضور مسئولان، خانواده شهدا و عموم مردم در حسینیه ثارالله برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۴ هزار شهید سرافراز استان خوزستان، اظهار کرد: شهدا برای امنیت این سرزمین و برای اعتلای کشور تا پای جان ایستادند و امنیت و آرامش را به مردم، ملت و کشور هدیه دادند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا، افزود: این یادواره ها به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا، بازگویی ابعاد شخصیتی شهیدان و بیان نقشی که شهدا در استحکام بخشی به اقتدار و امنیت کشور و نظام و امنیت مردم داشته اند برگزار می شود.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه یکی از اساسی ترین راهبردهای دشمنان قسم خورده نظام در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نهادینه کردن ناامنی بود، تصریح کرد: این ناامنی راهبردی است که استکبار جهانی بر علیه ملت های مظلوم جهان دنبال می کند. به عنوان مثال اکنون مردمان فلسطین مظلوم و مقتدر در بدترین شرایط زندگی می کنند.

وی یادآور شد:بایدن می گوید اگر اسرائیل نبود ما باید آن را ایجاد می کردیم، نکته قابل توجه این است که مگر امکان نداشت اسرائیل در آمریکا، کانادا و یا اروپا به وجود آید؟ دشمنان برای اینکه بتوانند نبض کشورهای اسلامی را در دست داشته و دائم منابع این کشورها را غارت کنند می بایست یک رژیم جعلی در منطقه ما مستقر می کردند تا جهان اسلام به هم ریخته شود و آرامش نداشته باشد.

سردار شاهوارپور اضافه کرد: آنها می خواهند هیچ جامعه و مردمی حرف از آزادی و استقلال و اقتدار را مطرح نکند و همه حلقه به گوش استکبار و استعمار باشند.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب در دو محور شامل مرزها و شهرها به دنبال ناامنی بود، عنوان کرد: این دو مولفه نیازمند ایستادگی و مقابله نیروهایی بود که جان بر کف برای استقرار نظام و استحکام بخشی باید پای کار نظام می آمدند که خوشبختانه در آن زمان بخشی از این برادران به عنوان ژاندارمری در مرزها مجاهدت کردند تا از ورود گروهک های ضدانقلاب که می‌خواستند از مرزها وارد کشور شوند ممانعت کنند. در آن زمان با وجود اینکه رژیم پهلوی ساقط شده بود اما بخشی از عوامل رژیم پهلوی شامل ساواکی ها و یا کوموله، منافقین و… در شهرها و روستاها حضور داشتند و مدام در صدد بودند تا این نظام‌ پا نگیرد. این گروه ها اقدامات زیادی از جمله ترور افراد و مهره های مهم و تاثیرگذار نظام، ایجاد هرج و مرج و…نیز انجام دادند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: دشمن در اوایل انقلاب به دنبال این بود که مردم عقب بکشند و در صحنه نیایند اما در مقابل با ورود و همت جوانان انقلابی نیروهای جان بر کف کمیته های انقلاب اسلامی شکل گرفتند که اکنون محصول این کمیته ها نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و دیگر نهادها است.

سردار شاهوارپور خاطرنشان کرد: نیروهای جان بر کف کمیته ها در تمام شبانه روز در همه امورات به مردم کمک می کردند و با حضور خود خلا حوزه های سیاسی، نظامی و …. را پر می کردند و اینگونه شد که کشور به آرامش و امنیت رسید.

به همت جوانان این مرز و بوم، ناامنی را از پشت دیوارهای خانه هایمان به ۲ هزار کیلومتر دورتر رانده ایم/ امروزه مهمترین رسالت مردم با بصیرت و مسئولان مقابله با تزریق ناامیدی در جامعه از سوی دشمن است/مردم با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات ناامیدی را پس بزنند و مشت محکمی بر دهان دشمن بکوبند

به گزارش خبرنگار دزآفاق، سردار حسن شاهوارپور شامگاه سه شنبه در این یادواره که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به تلاش عده ای در داخل و خارج برای نابودی عفاف و حجاب دختران سرزمین گفت: مادران و زنان این سرزمین عفیفانه زندگی کرده و می کنند، شهدای ما برای دفاع از نوامیس و عفت بانوان سرزمین به شهادت رسیدند لذا ضروری است که در مقوله ترویج عفاف و حجاب اقدامات گسترده تری صورت بگیرد.

وی افزود: باید از شهدای انتظامی دزفول که در راه تعقیب اراذل و اوباش، متجاوزین به نوامیس، برگزاری انتخابات سالم، جلوگیری از تعرض به اموال مردم جان شیرین خود را تقدیم کرده اند درس بیاموزیم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه نظام ما مردم پایه است، عنوان کرد: مردم هستند که بر اساس آموزه های دینی خود می توانند پاسدار ارزش های قرآن و نظام و عفت جامعه باشند.

وی ادامه داد: ضروری است ابعاد زندگی شهدای گرانقدر انتظامی دزفول بازگو شود آنها هر کدام زندگی های پربار و پر از درسی داشته اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه جامعه همیشه در طول زمان خود را مدیون شهدا می داند، گفت: اگر امروزه دانش آموزان در کمال امنیت به مدرسه می روند و می آیند مرهون خون شهداست، قطعا به دست آوردن آرامش و امنیت هزینه دارد اما شهدا برای ما سرمایه هستند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: اکنون کشور به همت جوانان رشید و پرتلاش خود نسبت به ۳۰ سال پیش در حوزه دفاعی، امنیتی، علمی و… بشدت پیشرفت کرده، ما این سال ها ناامنی را از پشت دیوارهای خانه هایمان به ۲ هزار کیلومتر دورتر رانده ایم.امروز موشک هایی به دست جوانانمان ساخته شده که ناامنی را به ساحل مدیترانه منتقل کرده اند.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس به همت مجاهدت های جوانان یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد، افزود: امروز نیز جوانان کشور در عرصه های مختلف مجاهدانه برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

وی یکی از مهمترین رسالت های همه مردم با بصیرت و مسئولان را مقابله با هدف دشمن مبنی بر ایجاد فضای ناامید کننده دانست و افزود: ناامیدی یعنی نابودی ما و موفقیت دشمن، اینکه یک عده ناامیدی را در بوق و کرنا می کنند برنامه دشمن است، امروزه دشمن سایت ها و رسانه های بیشماری برای تزریق ناامیدی در جامعه ایران تشکیل داده تا آمریکا به اهداف خود برسد لذا امروزه ایجاد امید بسیار مهم است.

سردار شاهوارپور با اشاره به برگزاری انتخابات در دوماه آینده، حضور مردم را مشت محکمی بر دهان دشمن برشمرد و گفت: انتخابات یعنی حضور مردم،بنابراین ضرورت دارد تمام مردم با بصیرت در این امر مهم مشارکت کنند و با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات ناامیدی را پس بزنند.

وی گفت: امیدوار هستیم مانند دوره های گذشته از موانع و مشکلات پیش رو عبور کنیم و دولت سیزدهم نیز بتواند با تداوم تلاش های خود از آلام و مشکلات مردم بکاهد، هرچند در این میان مردم نیز باید یاریگر همدیگر باشند و در عرصه معامله و کاسبی نهایت اخلاص و انصاف را رعایت کنند.

سردار شاهوارپور با ابراز تاسف از رواج احتکار، گرانفروشی، قاچاق و…. تاکید کرد: در شرایطی که دشمن به شکل های مختلف به دنبال ایجاد ضربه است ما باید خودمان دست همنوعان را بگیریم و به خودمان رحم کنیم.

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *