مراسم یادواره ۲۶۰۰ شهید شهرستان دزفول

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ثارالله دزفول؛ به مناسبت هفته بسیج، جمعه شب ۳ آذر ماه ۱۴‌۰۲ یادواره ۲۶۰۰ شهید شهرستان دزفول با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرتیپ پاسدار علی فدوی در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد.
این مراسم با حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان دزفول، پیشکسوتان جهاد و ایثار و شهادت، خانواده معزز شهدا، فرماندهان و کارکنان یگان های نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی اجرا و در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه دزفول بهروز حمکت پور گزارشی از عملکرد سپاه دزفول در اجرای کنگره ملی شهدا در شهرستان دزفول ارائه نموده و از دست اندرکاران برگزاری این مراسمات تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

در ادامه مراسم سرتیپ پاسدار علی فدوی با بیان ویژگی های مردم قهرمان دزفول با ذکر نام برخی علما و شهدای دزفول، مقام آن عزیزان را تکریم نمودند.

سرتیپ فدوی مقاومت و پایداری مردم غزه را ادامه مقاومت مردم دزفول دانستند. و با ذکر ویژگی های مشترک آنها مقاومت در برابر ظالم را ضروری و شکست دشمنان اسلام را قطعی شمردند.

وی توجه و پای کار بودن در عرصه جهاد فرهنگی و اقتصادی را لازمه کار و برای هرچه بهتر شدن جامعه اسلامی بسیار مهم دانستند.

ایشان در انتها با توضیحاتی در خصوص مقاومت مردم غزه در جنگ اخیر با رژیم موقت صهیونیستی و شکست این رژیم منحوس فرمودند: آنها باید بروند و لذا خود آنها هم می‌دانند که باید بروند و این اعتقاد آنهاست که می‌گویند هیچ گاه ۸۰ سالگی خود را ندیدند و این بار هم نمی‌بینند.
این در اثر پایداری و استقامت و صبر و انجام تکالیفیست که انجام شده و وعده الهی است که حتمیست. انشاءالله

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *